Your greatest mistake

ar börjat lyssna på Demi Lovato's nya album, visste knappt vem människan var tidigare och nu är jag helt fast. Sjukt fantastisk tjej, studerat henne i tiotals intervjuer nu, som jag gör med alla jag gillar..... he he. Vilken tjej! Hennes nya album heter "Unbroken", ASBRA.
Igår låg jag i sängen hela dagen, och sov, typ. Lite febrig och hängig. Men idag mår jag bättre, så idag ska jag ge mig ut på en promenad! Det börjar bli kyligare här nu dock, hösten börjar komma! Mysig tid på året ändå!
Har fått världens finaste pojkvän, liten, hårig och vill sova med mig hela tiden, älskar att slicka mig i ansiktet och älskar att gå ut och promenera med mig! Fina lilla vovve! Kommer sakna denna hund alltså, shiiiit! Det enda jag inte kommer sakna är att han snarkar så högt så det finns inte ord! Inte ens hörlurar med hög musik dämpar honom!
Nä, nu ska jag ge mig ut på en liten promenad, handla lite grejor och efter det ska jag ringa min farmor som ringt 2 gånger, och min pappa som ringt 3 gånger.. han har ringt varenda dag sen jag kom hit.. Charmigt, må jag säga! Hejdå, hoppas ni mår bra:)

Saknar er! hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0