We own the night!

Jag har haft en av dom bästa kvällarna i mitt liv ikväll. Jag är otroligt tacksam för denna resa.
Konserten var värd varenda peng, och jag hade förjävla roligt med mig själv och 20 000 andra.
Och av alla dessa 20 000, hamnar jag bredvid en kille med gangster attityd, som säger:
Han -"do you know if Justin Bieber is going to be here tonigh' dude?"
Jag -"Sorry, no idea."
Han -"Oh man.... thats why I'm here. I hope to see him... Love him man."
Jag -"Eehhh... okey, he he... me too. peace man, dude" typ...

Han var 23, gangster(vit gangster) och älskade seriöst justin bieber.. jag skrattade otroligt mycket.
Kan inte riktigt beskriva i ord vad jag kände ikväll, med risk för att lata lite smörig.
Fetaste jag gjort ever. Tog tunnelbanan genom hela montreal centrum, sökte upp Centre Bell,
hittade min plats, köpte nachos, en kall öl, och levde loppan. Sjöng, dansade och grät (gangstern grät han med btw).. Nu är jag hes och glad. Ett varmt bad väntar och imorgon börjar en fullspäckad vecka! :)
Cooooolt livet är. Jag förtjänade varenda lyckokänsla jag fick idag. Tror dom är här för att stanna :)
Ses!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, Justin gråter nog inte när han går till banken så det finns nog en hel del"gangster" som gillar honom men alla erkänner det kanske inte.

Det är så roligt att läsa om vad du gör Bianca och du verkar må toppen! Var rädd om dig, fina du!

2011-11-01 @ 07:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0