Stealing all my love back, giving it to him

Slagit rekord idag, 13 läsare. Coolt.
Kommentera mera borde ni också göra!!!!



Varit på en stor marknad idag med en massa frukt å grönt å fisk å korv, coolt var det. Några har även ätit ostron idag, men jag var inte en av dom... försökte smaka men det gick inte.. såg lite ut som snor. Inge roligt.

Skypat har jag också gjort, älskar skype. Skype gör mig glad. Mhhh!

Idag har alla varit lediga, en röd dag då det är Thanksgiving. Men imorgon börjar dom om att jobba, och jag ska för första gången ta mig till ett gym som ligger här i närheten. Pröva mina vingar lite. Och mina muskler då. Om jag ens kan kalla det muskler längre! Men jag måste börja någonstans. Saknar det. Mhh! 


Vad mer kan jag säga.... ... . . . hm! Vet inte! 
Har på mig en ny liten tunika idag, jättefin, jätteglad att jag köpte den, jättebra pris, jätteintressant visst! 

Nä men, Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0