I know who I want to take me home

Fin dag. hihi :)


Imorgon ska jag åka till farmor, och spendera en natt eller två hos henne, ska bli mycket trevligt.
Skrattar alltid massor tillsammans med henne! 


På fredag är det stor fest här hos min farbror. Han och hans tjej brukar alltid ha en fest den 14 oktober, så det ska bli trevligt! Har inte festat på ett tag :) Men ska ta det väldigt lungt:)

Jag har även varit och handlat för första gången helt själv idag, gick vilse några gånger.. men försökte att smälta in bland alla människor. Och tillslut hittade jag allt jag skulle ha! Ica kvantum är litet som tusan i jämförelse med detta stora, ojojoj. Iga heter det. Herregud! Men kul var det, kände mig som en riktig Montreal-bo när jag gick hem därifrån med kassar i handen. Tönt jag är! :)

Och på tal om något annat,
Det måste vara ödet vissa grejor alltså. Vissa saker händer för en mening. Det måste vara så. Livet är så coolt. 


Jag har verkligen ingen struktur eller ordning på mina inlägg... det bara står en massa grejor överallt, haha! Hade aldrig klarat mig som storbloggare jag, nei nei! No no! 

Ska ladda hem senaste gossip girl avsnittet nu som jag missade igår! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver så underhållande Bianca. Vad jag skrattade åt ICA och IGA. :-)



Så kul med fest på fredag. WOW !!



Vilken oerhört vacker bild du la in på FB senast. Du är så själfullt allvarlig och vacker.



Älskar dig ! <3

2011-10-12 @ 20:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0