Faith is believing, when there is nothing else you can do.

Det jag vill och det jag önskar har jag gett till universum. 
När universum känner att jag är redo, kommer jag att få min saga.




Har haft en otroligt lugn och skön helg! Bara gjort mysiga saker och umgåtts! Känner mig väldigt hängig idag dock, tror någon feber/förkylning är på g. Men vad gör det när man är i ett paradis som detta :)
Hemlängtan börjar smyga på mig lite nu, men bara lite! Hehe
Ska njuta som bara fan denna sista månad här, tiden går ju så himla fort! 
Resan blev inte alls vad jag hade tänkt mig på många sätt och vis, den blev nog bättre.
Att "pröva mina vingar", är nog en av dom bästa sakerna jag gjort! 

Väntar just nu på middag, det blir någon måltid som jag aldrig någonsin hört talas om, tur att jag inte är kräsen! 
I väntan ska jag ta mig ett varmt bad, fryser massoooor! .. Nu vet ni det! :)

Hoppas allt är bra där hemma! 

Kramis! 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Men huvva mumma. Nog skulle du ha haft en mamma special nu.. :-)



Benjamin är också hemma sjuk idag.



puss puss

Älskar dig.

2011-10-17 @ 14:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0