Det kommer bli jobbigt den dagen du vaknar och inser att gräset inte är grönare på andra sidan.

Kvällen har bestått av hockey! Dock i soffan, men ändå, mycket trevligt! Imorgon ska jag ta tunnelbanan till farmor och spendera några dagar där, vi ska gå på bio imorgon kväll, jag ska se en engelsk film och hon en fransk film, eftersom att hon inte förstår ett ord. Så vi kommer inte att se med varandra, men vad gör det! Att sitta och smaska på godis och se Taylor Lautner springa i bar överkropp gör inte mig något :) 


OCH! Jag som bitit på mina naglar i 19års tid, har nu slutat för någon vecka sen, och har fått längre naglar än någonsin för att vara jag, jag kan till och med plocka upp platta saker från marken, och jag kan låta såhär roligt med fingrarna, knappra med dom mot hårda saker... hur coolt?! Trodde aldrig jag skulle klara av det! Men se på fan! Och om någon vecka ska min farbrors fru göra gelénaglar på mig också, ännu roligare! Hihi!


Nu ska jag ladda hem en film.. Sen ska jag sova! Ska försöka gå upp rätt tidigt imorgon och ta mig iväg! :) 
Natti! 


Här har ni en bild som jag inte kan sluta skratta åt... inte cool tjej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0