I don't hate you, I wanna save you

Halloween här ikväll och en massa barn har passerat huset och jag har delat ut godis som bara den! Roligt att se alla söta barn! Dom blev sa glada av mitt godis och min lite konstiga franska:)
Fick dock höra igar att min franska tydligen är mycket bättre än vilken turist som helst.. Tackar för det.
Är inte helt tappad bakom turistflötet! typ!
Har kommit fram till vad min första tatuering ska vara. Äntligen! Det sa bara klick. Som det ska antar jag!
När min börs tillater ska den göras! Trodde ni aldrig va?! :D inte jag heller...... ehehe
Duschen nu, sen natti! Imorgon ska jag göra nagonting at min harfärg!! Kommit fram till det med ikväll!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Lena

Här kom det förbi några barn och sa: Bus eller pengar?

Nja, sa jag, nu blev det nog fel...Bus eller godis ska det väl va?

(barnen tittade på mig med tom blick)

Vad gör ni om jag säger bus då?

- men it VET ja väl!!! Sen gick dom.

2011-11-01 @ 07:23:29
Postat av: Bianca

HAHAHAH! Lena... jag skrattar ihjäl mig!

2011-11-01 @ 16:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0