hej kompis!




Helgen har spenderats i Quebec! Sista gangen innan jag aker tillbaka till Sverige som jag är här, vi har haft sa himla trevligt. Spelat spel, druckit vin, ätit gott, sett min kusin spela amerikans fotboll, skrattat, varit högljudda och haft allmänt jäkla roligt. Som det ska vara! Har lite problem att skriva pa deras dator här, hittar inte alltid dom där tre sista bokstaverna i alfabetet, sa det blir ett kort litet inlägg.. Har en massa bilder, men det mesta far ni se nar jag kommer hem! STOR kram. Salut!



Kommentarer
Postat av: Lena

Hahhahahahha!!! Hur ska du kunna lämna Gaston? Så underbar liten varelse!!

2011-11-09 @ 19:01:48
Postat av: Lena

Hahhahahahha!!! Hur ska du kunna lämna Gaston? Så underbar liten varelse!!

Lite "Dognapping" kanske...

2011-11-09 @ 19:03:34
Postat av: Lena

Ja där ser man....jävla dator

2011-11-09 @ 19:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0