15 November 2011

Jag lovade mig själv en gång för längesen att jag skulle leva mitt liv leendes, just för att ingen kan göra det åt mig och ingen kan heller ta det ifrån mig. Men jag glömde detta löfte för ett tag, men mitt i alla tusentals tankar som spenderades på fel saker, så kom jag på det. Man säger att ett skratt förlänger livet, men ett leende är början på ett skratt, början på ett längre liv. Ett leende kommer från själen.




Idag är det tre månader sen jag fyllde 19.
Jag skrev en massa saker i min dagbok den dagen, om min framtid och mina drömmar. Ovetandes om allt som skulle ske under dessa tre månader. Det är otroligt hur du tror du har listat ut allt, men ödet har helt andra planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0