Sometimes you hold so tight, It slips right through your hands.

HEJ! :-)

Blev inget städande av mitt rum igår som jag hade tänkt, jag såg en bra film med mamma istället.
Men jag har iallafall gjort det nu, and it fellt goood!

Steg upp ovanligt tidigt imorse, och for iväg och fixade lite grejor.. och sen så for jag in till stan, hittade mig faktiskt en tröja och lite smycken! Ikväll vet jag inte vad som händer, har som tagit varje dag som den kommer hela lovet, vilket jag tror var välbehövligt. Så ja, vi får se vart vindarna blåser ikväll.. fick mig ett trevligt erbjudande faktiskt ;-) hehe..

Frida kommer ÄNTLIGEN hem imorgon, förstår inte vad flickan ska göra borta från mig så länge.. att hon överlever..
hehe.. Nä men, skönt att hon kommer hem. Har liksom känt mig lite vilse utan henne!
 

Nä, nu äre mat! see yah :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0